مقالات آکوچوب
کابینت ممبران طرح چوب
توضیحات
1402/07/19
547 بازدید

کابینت ممبران طرح چوب

کابینت ممبران طرح چوب طرح چوب چیست؟ چه کاربردی دارد، چگونه در درب های کابینت آشپزخانه استفاده می شود؟

کابینت ممبران طرح چوب چیست؟

کابینت ممبران طرح چوب نوعی پوشش است که با فشار دادن غشاهای PVC بر روی سطح MDF خام یک طرفه به دست می آید. ممبران های پی وی سی مورد استفاده در ساخت کابینت های ممبران، درب روکش پی وی سی،فویل های آنتی باکتریال و سالم مورد تایید سازمان بهداشت جهانی (WHO) هستند. آنها حاوی مواد سرطان زا نیستند.

 کابینت ممبران طرح چوب کجا استفاده می شود؟

کابینت های ممبران به طور مکرر در زمینه های معماری و دکوراسیون به ویژه در کابینت آشپزخانه و حمام استفاده می شود. اخیراً استفاده از آن در قفسه های کت، اتاق خواب ها رواج یافته است.


 کابینت ممبران طرح چوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های کابینت ممبران طرح چوب این است که پس از پردازش ظاهری سه بعدی پیدا می کنند. این ویژگی ظاهری تزئینی و شیک به مکان های استفاده می دهد.

تمیز کردن کابینت های ممبران طرح چوب بسیار آسان است. حاوی باکتری و مواد مضر نیست. این یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خانه و محل کار خواهد بود زیرا بادوام، و قوی است.


مزیت این روکش ها این است که به صورت مونوبلاک طراحی شده و به صورت یک تکه فشرده می شوند. به همین دلیل با شرایطی مانند شکستگی و ترک مواجه نمی شوند، سال ها دوام دارند. یکی دیگر از مزیت های تک تکه بودن این است که لبه ها نواری ندارند، آنها از نظر رنگ و طرح به عنوان یک تصویر یکپارچه هستند. علاوه بر این، به دلیل پوسته شدن و رطوبت لبه های درپوش، تورم وجود ندارد. به همین دلیل درب های ممبران مورد علاقه کاربران در کابینت آشپزخانه و حمام است.


مدل های کابینت های ممبران طرح چوب بسیار غنی هستند، سبک ها، الگوها و مدل های مختلفی وجود دارد که با هر دکوراسیونی سازگار است. هر الگوی دلخواه، الگوی قابل تولید است. رنگ کابینت ممبران طرح چوب نیز نامحدود است، می تواند در هر تن رنگی تولید شود، این کابینت ها با جایگزین های روکش در سبک های مدرن، و سایر سبک ها چشم و سلیقه را به خود جلب می کنند.


ظاهر کابینت های طرح چوب ممبران

درب های کابینت ممبران طرح چوب می توانند براق یا مات باشند. صاف بودن این روکش ها نیز مزیت بزرگی را ایجاد می کند. به خصوص برای آشپزخانه و حمام، برندهای کابینت ممبران طرح چوب محصولات شیک تولید می کنند.

نکاتی که هنگام استفاده از کابینت های طرح چوب ممبران باید در نظر گرفته شوند


این کابینت ها باید از گرمای بیش از حد و نور مستقیم خورشید محافظت شوند. باید از بخار و رطوبت ایجاد شده در حین پخت و پز محافظت شود و آسپیراتور یا هود باید کار کند. حتی اگر کابینت های ممبران در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند، توجه به آنها برای استفاده طولانی مدت مانند روز اول سالمتر خواهد بود. برای تمیز کردن نباید از مواد شیمیایی سخت مانند روح نمک، تینر، سفید کننده استفاده کرد. بر روی آن نباید از ابزارهای برش و سوراخ کننده استفاده کرد.


قیمت کابینت ممبران طرح چوب


قیمت کابینت ممبران طرح چوب بر متر مربع محاسبه می شود، با توجه به مدل، الگو و کیفیت متفاوت است، نسبت به کابینت های لاکی مناسب تر است و نسبت به روکش های لمینت و پروفیل قیمت بالاتری دارد.


آیا غشاء با پوشش لمینت متفاوت است؟

بله حتما. در غیر این صورت، ما در مورد آن صحبت نمی کنیم.


روکش لمینت از کاغذ صافی ساخته شده که به هم چسبانده شده است. پوشش غشایی یک فویل است. بنابراین هیچ نگرانی در مورد لبه بندی در این پرداخت وجود ندارد. همچنین به سطح چوبی چسبانده نمی شود.


 مزایا کابینت طرح چوب

بیایید به مزایا و معایب انتخاب یک پوشش غشایی برای آشپزخانه شما نگاه کنیم!

در اینجا به این دلیل است که ساخت یک پوشش غشایی برای آشپزخانه شما کار بسیار خوبی خواهد بود!


ماندگاری بهتر

ماندگاری پایان غشایی بهتر از روکش لمینت است. هزینه اضافی ممکن است خرج خوبی باشد.


آسان برای تمیز کردن

یک پارچه و یک ماده شوینده ملایم برای تمیز کردن سطح کافی است.


سخت و منصفانه

در برابر آب مقاوم است و می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت کند. آن را برای هر نوع آب و هوایی ایده آل می کند.


بدون Edge Banding

به لبه بند نیاز ندارد، زیرا می تواند به راحتی دور کناره ها بپیچد.


پایان صاف

ظاهری صاف به کابینت ها و کمدهای آشپزخانه مدولار می دهد.


انتخاب عالی را ارائه می دهد

در ظاهر مات و براق موجود است. رنگ ها و سبک های مختلف موجود، طراحی آشپزخانه شما را لذت بخش می کند!


اقتصادی

در مقایسه با روکش های اکریلیک یا UV روی جیب راحت تر است. بدون به خطر انداختن ضریب سبک!


مانند هر چیز دیگری، روکش‌های غشایی یک طرف دیگر نیز دارند.


برای حفظ آن به کار نیاز است

نیاز به تمیز کردن و نگهداری منظم دارد. برای حفظ ظاهر و استایل.


نیاز به حفاظت دارد

مطمئن شوید که به طور منظم در معرض نور خورشید قرار نگیرد. که می تواند منجر به تغییر رنگ شود.


با احتیاط با آن رفتار کنید

با گذشت زمان، و اگر به طور تقریبی از آن استفاده کنید، پوشش غشایی ممکن است از بین برود. استفاده از اسکرابرهای فولادی (بسیاری از ما مستعد استفاده از آنها روی سطوح آشپزخانه هستیم) و پاک کننده های قوی باعث از بین رفتن سطح غشا می شود.


معایب کابینت طرح چوب

·        اگر متریال انتخابی شما کیفیت لازم را نداشته باشد، گرما و نور خورشید می تواند به کابینت ممبران شما آسیب برساند. خبر خوب این است که کارشناسان فروش آکو وود شما را در تمام مراحل انتخاب برای خرید همراهی می کنند و با راهنمایی کافی بهترین و با کیفیت ترین کابینت و یراق آلات را به شما عزیزان معرفی می کنند.


·        حتی کیفیت چسب استفاده شده هنگام جاروبرقی مواد ممبران نیز بسیار مهم است. اگر چسب کیفیت خوبی نداشته باشد پس از مدت کوتاهی بین بدنه و پوشش هوا جمع شده و متورم می شود. این به کابینت ظاهر ناخوشایندی می دهد.


·        زمانی که از تکنسین درخواست کاری نمی کنید و به دلیل ظرافت طراحی و جزئیات، فرآیند وکیوم به خوبی انجام نمی شود، با تورم و آسیب دیدگی کابینت مواجه خواهید شد. پس از پاراکس گوش کنید و به دنبال طرح های شلوغ برای کابینت های ممبران خود نباشید.

لیست مقالات آکوچوب
1402/11/15
188 بازدید
رنگ بندی کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت آشپزخانه است که به دلیل تنوع رنگی بالا، قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون و قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. رنگ بندی کابینت ممبران بسیار گسترده بوده و تقریباً هر رنگی را می ‌توان برای این نوع کابینت انتخاب کرد.

1402/11/15
224 بازدید
کابینت سفید

کابینت ‌های سفید با طراحی ساده و شیک، با جلب توجه و افزایش اندازه داخلی فضا، ظاهری تمیز و مدرن به آشپزخانه می ‌بخشنcد. این مدل ‌ها با تنوع در بافت و رنگ، سازگاری آسان با دیگر عناصر دکوراتیو، احساس سبکی و تازگی را به فضا افزوده و همچنین، کابینت ‌های سفید به دلیل رنگ انعطاف ‌پذیر، با هر سبک دکوراسیونی ترکیب می ‌شوند.

1402/11/15
179 بازدید
چیدمان آشپزخانه

چیدمان آشپزخانه 2024 با تمرکز بر فضای باز، طراحی مدرن، سطوح کارا، سیستم نورپردازی هوشمند، عناصر انرژی ‌افزا، ذخیره ‌سازی هوشمند، جزئیات طراحی جذاب و اتلاف کم فضا، ترکیبی از زیبایی و کارایی را برای کاربران خلق می‌ کند.

1402/11/15
275 بازدید
کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن به طراحی با تکنولوژی و مواد نوین متمایز است. همچنین با ویژگی ‌هایی نظیر سادگی خطوط، استفاده از مواد باکیفیت از جمله MDF یا HDF، سطوح صیقلی، دستگیره‌ های مینیمال، و تنوع در رنگ ‌ها، شناخته می شوند. فضای باز، ذخیره‌ سازی هوشمند، و انعطاف در طراحی، کابینت آشپزخانه مدرن را به یک انتخاب محبوب برای افرادی با سلیقه مدرن تبدیل کرده است

1402/07/19
547 بازدید
کابینت ممبران طرح چوب

کابینت ممبران طرح چوب نوعی پوشش است که با فشار دادن غشاهای PVC بر روی سطح MDF خام یک طرفه به دست می آید. ممبران های پی وی سی مورد استفاده در ساخت کابینت های ممبران، درب روکش پی وی سی هستند. 

1402/06/21
1002 بازدید
انواع روکش کابینت

وجود انواع روکش باعث میشود مقاومت کابینت آشپزخانه در برابر عوامل مختلف بالا رود و طول عمر آن افزایش یابد.

1402/06/18
966 بازدید
تماس با آب و رطوبت کابینت ممبران

تماس با آب و رطوبت کابینت ممبران : همانطور  که میدانید آب اصلی ترین عامل تغییر شکل چوب و باد کردن آن میباشد

1402/06/18
899 بازدید
عمر کابینت را چطور بالا ببریم

متاسفانه به دلیل عدم آگاهی خیلی از خانواده ها در نگهداری کابینت آشپزخانه، کابینت در این خانه ها به سرعت پوسیده و خراب می شود

1402/06/18
771 بازدید
نگهداری از کابینت ممبران

نگهداری از کابینت ممبران شامل روش هایی می شود که اگر رعایت شوند، خواهید توانست تا سالها کابینت زیبای خود را مثل روز اول حفظ کنید

1402/06/18
1337 بازدید
مشخصات رنگ پلی اورتان

مشخصات رنگ پلی اورتان : پلی اورتان می‌تواند بر پایه‌ی آب باشد یا بر پایه‌ی روغن. پلی اورتانی که بر پایه روغن است

1234567