دفتر مرکزی: 02177351000
جهت ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید
تماس با ما

نام پروژه: کابینت ممبران کلاسیک چیست ؟

توضیحات پروژه:

کابینت ممبران کلاسیک چیست ؟ به زبان ساده می توان گفت ممبران کلاسیک یعنی صفحات MDF ای که با یک لایه PVC روکش وکیوم  شده اند.

صفحات MDF توسط دستگاه CNC با توجه به طرحی که توسط نرم افزار هایی مانند ارت کم شبیه سازی و به دستگاه منتقل شده است حکاکی می شوند. سپس قطعات تمیز شده را بوسیله دستگاه پرس وکیوم در فشار بالا و حرارت و با ایجاد خلا با یک لایه PVC روکش میکنند. این محصولات که عمدتا درب می باشند در فضایی کاملا صنعتی با نقش های بسیار زیبا طراحی و تولید می شوند.
انتخاب محصولات ممبران در طراحی کابینت علاوه بر مقرون به صرفه بودن به علت حجم گسترده ای از تنوع و رنگ و استایل بسیار، امر تعویض و یا خرید کابینت را آسان تر کرده است. از محصولات ممبران عمدتا در آشپزخانه هایی با طراحی کلاسیک و سنتی استفاده می شود البته که شما در نمونه های آشپزخانه های مدرن هم کابینت های ممبران را می توانید مشاهده نمایید

کابینت ممبران کلاسیک چیست ؟ کابینت ممبران  کلاسیک طرح جزیره با منبت های زیاد برای یک آشپزخانه شرقی طراحی شده است. پیشخوان بزرگ در یک آشپزخانه جزو ایده آل های خانم های خانه دار است.  قسمتی از این پیشخوان نقش میز آشپزخانه را دارد و چند صندلی پشت آن قرار گرفته تا بتوان از فضای آشپزخانه بیشترین استفاده را کرد.

کابینت آشپزخانه ممبران کلاسیک

رنگ سفید رنگی است که می توان به راحتی هر رنگی را در کنارش استفاده کرد و اصطلاحا می توان گفت جزء رنگ های مادر است. مشتریانی که برای انتخاب رنگ دکوراسیون نگران این هستند که اکسسوری های آشپزخانه با فضای آن ست می شود یا نه سفید انتخاب بسیار خوبی است. سی ان سی هایی به رنگ سفید روی تاج های کابینت آشپزخانه چسبانده می شود تا زیبایی را دوچندان کند

مجری پروژه
کد مجری
استان
ارتباط با مجری کلیک کنید
مشاهده همه نمونه کار ها

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر
پروژه های مشابه
Related Products