دفتر مرکزی: 02177351000
مراحل تولید ورق ممبران مراحل تولید ورق ممبران
نویسنده: علیرضا عزیزمند / تاریخ انتشار: 18/ 06/ 1402
785 بازدید

همان طور که می دانید در ساخت کابینت ممبران از ورق های ممبران استفاده می شود که در واقع ممبران ( یا همان وکیوم ) روکش پی وی سی می باشد که این ورق ها بر روی ام دی اف ، چوب و یا نئوپان قابل اجرا می باشد. این ورق ها که همان روکش ممبران نیز به آن می گویند تنها در یک طرف درب ممبران مورد استفاده قرار می گیرد و در پشت درب های کابینت از روکش سفید ملامینه استفاده می شود که این امر سبب می شود قیمت کابینت ها مقرون به صرفه شود. در واقع تولید ورق ممبران جهت استفاده در کابینت های ممبران استفاده می شود.

نکات مهم قبل از سفارش کابینت های ممبران    

قبل از سفارش اطمینان حاصل کنید که در این کابینت ها از جنس مرغوب استفاده شده است مثلا جنس چسب و جنس روکش بسیار مهم می باشد مثلا اگر چسب مناسبی استفاده نشود باعث می شود بعد ها روکش های این کابینت ها کنده شوند.

در این نوع کابینت ها با توجه به حساسیتی که دارند بهتر است کابینت ساز ماهر و مطمئن پیدا کنید.برای سفارش این نوع کابینت ها سعی کنید از یک شرکت معتبر استفاده کنید زیرا این نوع شرکت ها کابینت هایی با بهترین کیفیت ارائه می دهند ولی در کابینت هایی که توسط کارگاه ها ساخته شده اند نمی توان اطمینان حاصل کرد که کابینت ها و یا مواد سازنده آن ها خوب است یا خیر.

کابینت ممبران از کابینت های پرطرفدار می باشد که علاوه بر زیبایی و مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد یکی از عمده ترین معایب این نوع کابینت ها داشتن طرح پیچیده آن ها می باشد که همین امر سبب شده است که هر کسی نتواند این کابینت ها را به خوبی طراحی و پیاده سازی کند و هم چنین تولید ورق ممبران نیز گاهی برای این کابینت ها سخت است. شرکت آکوچوب از جمله شرکت هایی می باشد که این نوع کابینت ها را با بهترین مواد و بهترین کیفیت ارائه می دهد جهت سفارش و مشاهده محصولات می توانید به سایت آکوچوب مراجعه کنید.      

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر