دفتر مرکزی: 02177351000
کابینت رنگ بژ کابینت رنگ بژ
نویسنده: علیرضا عزیزمند / تاریخ انتشار: 18/ 06/ 1402
358 بازدید

کابینت رنگ بژ: اغلب یکی از مواردی که ما را به فکر تعویض کابینت ها می اندازد، تکراری شدن رنگ آنهاست، اگر در گذشته صرفا چند رنگ خاص در دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شد، امروزه می توان رنگ های متنوع تری در این خصوص استفاده کرد، خصوصا رنگ های تند که می توانند جذابیت بیشتری خلق کنند، اگرچه هنوز هم رنگ های روشنی مانند سفید و کرم جذابیت خودشان را دارند، اما در این مقاله از شرکت آکوچوب قصد داریم تا با شما درباره کابینت ممبران رنگ بژ صحبت کنیم.

کابینت رنگ بژ

رنگ بژ به عنوان یکی از رنگ های نوظهور صنعت مد و دکوراسیون، توانسته در سال های اخیر طرفداران زیادی کسب کند، این رنگ خاص و چشم نواز است و می تواند حال و هوایی منحصر به فرد به محیط آشپزخانه بدهد، واژه بژ با ریشه فرانسوی به معنی پشم می باشد، این رنگ تقریبا مانند رنگ برنزی است که کمی ماسه ای یا خاکستری باشد، این رنگ در دسته رنگ های خنثی می باشد و بسته به میزان قهوه ای آن می تواند طیف های مختلفی داشته باشد.

از خصوصیات رنگ بژ آن است که به راحتی می تواند با رنگ های دیگر ترکیب شود، این رنگ ها عبارتند از: کرم، بنفش، صورتی، زرد، آبی، سبز، قرمز، مشکی، قهوه ای تیره، نارنجی، سفید و...

کابینت بژ

رنگ بژ علاوه بر دکوراسیون مدرن می تواند در دکوراسیون کلاسیک نیز مورد توجه باشد، چرا که ویژگی های آن می تواند همیشه جذاب باشد.

کابینت رنگ بژ به عنوان یکی از رنگ های تناژ روشن، موجب بزرگ تر دیده شدن آشپزخانه شده و می تواند نور را به شکل بهتری انعکاس دهد، به همین جهت می تواند جایگزین مناسبی برای رنگ سفید باشد و بهتر از آن نیز عمل کند.

گفتنی است انعکاس نور در کابینت رنگ بژ مات بسیار کمتر از نوع براق آن می باشد، اگر فکر می کنید به قدر کافی در آشپزخانه خود نور دارید، استفاده از کابینت ممبران رنگ بژ مات می تواند برایتان گزینه ای بسیار مطلوب باشد.

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر