دفتر مرکزی: 02177351000
چیدمان در کابینت ممبران چیدمان در کابینت ممبران
نویسنده: علیرضا عزیزمند / تاریخ انتشار: 18/ 06/ 1402
235 بازدید

چیدمان در کابینت ممبران: رعایت سازماندهی و نظم از جمله اصولی است که هر آشپزخانه ای نیازمند آن است، چراکه علاوه بر زیبایی، کارایی آشپزخانه را نیز ارتقاء می بخشد، آشپزخانه محل اجتماع انواع اقلام کوچک و بزرگ است و بدون داشتن قائده ای کلی کارایی لازم را نخواهد داشت، در این مقاله از شرکت آکو چوب روش های مناسب چیدمان در کابینت ممبران را آموزش خواهیم داد.

چیدمان در کابینت ممبران

اگر حین ساخت کابینت ممبران تقسیم بندی های مورد نیاز خود را مشخص کنید، دیگر برای همیشه چیدمانی آسان را تجربه خواهید کرد، این تقسیم بندی می تواند مناسب جادهی چاقوها، چنگال و یا قاشق ها طراحی شود و یا آنکه به عنوان جاادویه ای. مواد شوینده و غذایی را در یکجا نگه ندارید مواد غذایی و مواد شوینده باید هریک قفسه بندی هایی متفاوت در کابینت ممبران داشته باشند، برای مثال نمی توان موادی از جمله برنج و ماکارونی را کنار اقلامی مانند شیشه پاک کن و مایع ظرفشویی نگهداری کرد چرا که علاوه بر اختلاط بوی آنها ممکن است این نزدیکی خطر آفرین هم باشد، به خاطر داشته باشید همیشه زیر سینک ظرفشویی بهترین مکان نگهداری مواد شوینده می باشد.


استفاده از فضای پشت درب کابینت ممبران

این فضای پشتی می تواند نقش بسیار مفیدی در چیدمان و سازماندهی وسایل آشپزخانه ایفا کند، از آنها می توانید برای قرار دادن ماهیتابه های کوچک، سطل های رو کابینتی، درب قابلمه ها و... استفاده کنید. محل جا دهی قابلمه ها جادهی قابلمه ها از جمله مشکلات چیدمان و نظم دهی کابینت هاست، در این زمینه دقت کنید کابینت های حجیم و سنگین را در طبقات بالایی نباید گذاشت، بهترین محل نگهداری آنها کنار اجاق گاز و ردیف انتهایی کابینت ممبران می باشد، اگر فضای کافی ندارید می توانید با معکوس قرار دادن درب هر قابلمه، آن یکی را رویش قرار دهید.

برای خرید کابینت ممبران و تاج و پاخور ممبران با شرکت آکو چوب تماس بگیرید.

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر