دفتر مرکزی: 02177351000
عمر کابینت را چطور بالا ببریم عمر کابینت را چطور بالا ببریم
نویسنده: علیرضا عزیزمند / تاریخ انتشار: 18/ 06/ 1402
1012 بازدید

متاسفانه به دلیل عدم آگاهی خیلی از خانواده ها در نگهداری کابینت آشپزخانه، کابینت در این خانه ها به سرعت پوسیده و خراب می شود، با هم روش هایی را مرور می کنیم که با اطلاع از آنها می توانید عمر و دوام کابینت های خود را بالاتر ببرید.

نکاتی در استفاده از کابینت

توجه داشته باشید که پایه های کابینت هم انداه و متناسب باشند، اگر نیاز بود آنها را تنظیم کنید، توصیه می شود از استفاده هرنوع وسایل تزئینی روی کابینت ها خودداری کنید، چرا که در هر حال رد آنها روی کابینت بر جای مانده و این به ظاهر کابینت شما آسیب خواهد رساند. در نظافت کابینت ها دقت کنید از وسایلی مانند سیم ظرفشویی و یا اسکاچ استفاده نشود، چرا که سطح کابینت را دچار خط و خش خواهند کرد، به جای آن از دستمال یا اسفنجی نرم استفاده کنید، به علاوه اگر قصد استفاده از مواد شوینده موجود در بازار را دارید، ابتدا طریقه مصرف آن را به دقت مطالعه فرموده و مطابق آن نظافت را انجام دهید.

روش های نگهداری از کابینت

حتی در صورت ضد آب بودن کابینت ها نیز نباید آب را مستقیما روی آنها ریخت، چرا که رطوبت، در هر صورت عمر کابینت ها را کوتاه خواهد کرد، به علاوه لازم است حرارت را نیز به عنوان عاملی مهم در آسیب دیدن کابینت ها جدی بگیرید، پس توصیه می شود برای جلوگیری از حرارت دیدن کابینت ها، از قرار دادن مستقیم هرگونه ظرف های داغ، ماهی تابه و قابلمه به روی آنها خودداری نمایید.

نباید نان، مرغ، گوشت و... را روی کابینت برش دهید، اینکار علاوه بر خش دار کردن کابینت ها، موجب تجمع انواع آلودگی ها و باکتری ها نیز داخل شیارهای به وجود آمده خواهد شد. مراقب لولاهای کابینت ها بوده و هر چند وقت یکبار آنها را روغن کاری کنید.

مجموعه آکو چوب ارائه دهنده انواع درب ممبران و کابینت ممبران می باشد.

شما در پاسخ به

نظر شما اضافه شد، اما ابتدا باید تایید شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید لطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر